Middle earth: Shadow of Mordor

Ήρθε και για μένα η ώρα να βγάλω το φτυαράκι μου για αυτό το πολυαναμενόμενο παιχνίδι που απέσπασε φοβερές κριτικές, τερματίζεται στις μισές ώρες από τα GB που πιάνει, και άρεσε σε τόσο πολύ κόσμο, του οποίου το τέλος μου προκάλεσε μεγαλύτερο rage και από το τέλος του παιχνιδιού με το όνομα Rage…

Ναι, θα συμφωνήσω, τρομερό gameplay, πανέμορφα γραφικά που έκαναν ακόμα και το pc μου να βογγίξει στα ultra, φοβερό σύστημα μάχης και το nemesis system με τους captains κλπ και όλα τοποθετημένα στο όμορφο σκηνικό της Μέσης Γης.

Αλλά από ό,τι έχω καταλάβει στον κόσμο των video game, τριγυρίζει στις εταιρίες κάποιος φούστης που το έχει βρει αστείο να λέει στους developers “Ξέρετε τι θα ήταν γαμάτο; Το τελικό πανίσχυρο boss να πεθαίνει με 3 κουμπιά, τα οποία όμως ο παίκτης θα πρέπει να πατήσει την σωστή στιγμή!!!”. Και το γελοίο είναι πως οι developers τον ακούνε. Και καταλήγω να σκοτώνω έναν ημίθεο πιο εύκολα από ένα uruk.

Και να πει κανείς πως αποζημιώθηκα με story? Το τέλος ήταν από τα λιγότερο εντυπωσιακά τέλη ever, κανένα twist, κανένα ενδιαφέρον. Και να πει κανείς πως ο πρωταγωνιστής Talion με την προσωπικότητα αμοιβάδας τουλάχιστον είχε μια ηθική κάθαρση; Μια μάντρα @@ είχε, ούτε ως παίκτης ένιωσα τίποτα, ούτε ο Talion έδειξε να τον νοιάζει. Και το γεγονός πως μετά το τέλος υπάρχει η δυνατότητα να βολοδέρνεις στη Μέση Γη για να μαζεύεις ό,τι άχρηστο πράμα σου είχε μείνει κάνει αυτή τη νίκη ακόμα πιο ασήμαντη.

Με λίγα λόγια 9.5/10 για σχεδόν όλο το παιχνίδι αφαιρέστε googolplex (google it)/10 για τα τελευταία 30 λεπτά.
Tofa

[vc_row][vc_column][thb_gap height=”45″][thb_postcarousel title_position=”bottom-title” columns=”4″ navigation=”true” source=”size:20|post_type:post”][thb_gap height=”45″][/vc_column][/vc_row]