Assassins Creed

Μετά την αβάσταχτη μετριότητα του Warcraft περιμέναμε το Assassins Creed να εξιλεώσει όλες τις πολύ κακές video game adaptations και να μας δώσει ελπίδα για τις μελλοντικές προσπάθειες. Αυτό που κατάφερε όμως είναι να με κάνει να ελπίζω το Hollywood να μην ακουμπήσει ποτέ ξανά videogame.

Για όσους δεν ξέρετε, η πλοκή του Assassins Creed, τόσο στα παιχνίδια όσο και στη ταινία, είναι ότι ο οργανισμός Abstergo παίρνει ανθρώπους και τους βάζει στο Animus, ένα μηχάνημα το οποίο τους επιτρέπει να ζήσουν τις αναμνήσεις των προγόνων τους. Ενώ είναι στο μηχάνημα ο εκάστοτε πρωταγωνιστής μαθαίνει για την αιώνια κόντρα Ναϊτών και Ασσασσίνων και το τι πραγματικά κρύβεται πίσω απ’την Abstergo. Παρότι τα παιχνίδια φροντίζουν να εστιάσουν την ιστορία στο ενδιαφέρον κομμάτι, δηλαδή το παρελθόν, αυτή η ταινία πρέπει να φτιάχτηκε από κάποιον που του άρεσαν πολυ τα βαρετά επίπεδα στην Abstergo.

 

Ουσιαστικά η ιστορία της ταινίας εκτυλίσσεται κυρίως στο παρόν με μικρά διαλείμματα δράσης στο παρελθόν. Όσοι έχουν παίξει το παιχνίδι ξέρουν ότι απ’το franchise του Assassins Creed περιμένεις έναν ενδιαφέροντα χαρακτήρα στο παρελθόν και εναν κόσμο που θα νιώθεις ότι είναι αληθινό. Η ταινία εστιάζοντας στο παρόν δεν καταφέρνει τίποτα από τα δύο καθώς ούτε την Ισπανία του 15ου αιώνα προλαβαίνουμε να νιώσουμε ούτε να συνδεθούμε με τον Αγκιλάρ, πρόγονο του Καλ Λιντς που παίζει ο Fassbender.

assassin_s_creed_movie_flipped_poster_by_maximumsohan-da2byc0

Βέβαια δεν θα είχα κανένα πρόβλημα αν ανεξάρτητα από όλα αυτά η ταινία ήταν καλή αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Το πρώτο μισό της ταινίας ήταν αφόρητα βαρετό ενώ μέχρι να ξεκινήσει η δράση η ταινία δεν μου είχε δώσει κάποιο λόγο να νοιαστώ για το οτιδήποτε. Οι ερμηνείες του Fassbender και τις Cotillard ήταν καλές αλλα δεν τους έχει δωθεί αρκετά καλό υλικό για να δουλέψουν ενώ ο σκηνοθέτης φαίνεται ότι θα προτιμούσε να κάνει κάτι άλλο με το χρόνο του. Ακόμα και αυτοί που ήρθαν στην ταινία απλά για να δουν δράση δεν νομίζω να μείνουν ικανοποιημένοι. Οι μάχες είναι κομμένες σε σημείο που δεν καταλαβαίνεις τι γίνεται ενώ η πραγματικά χαζή απόφαση το Animus να είναι κάτι σαν παιχνίδι VR καταστρέφει τις λίγες καλές μάχες κόβοντας συνεχώς από τον Fassbender που πολεμάει στο παρελθόν στον Fassbender να βαράει τον αέρα στο μέλλον.

Είναι προφανές ότι για ακόμα μια φορά το στούντιο προσπαθώντας να κάνει την ταινία προσιτή για όλους κατάφερε το αντίστροφο αποτέλεσμα. Όσοι δεν ξέρουν τα παιχνίδια δεν θα μπορέσουν να συνδεθούν με τους ανύπαρκτους χαρακτήρες ή να πάρουν στα σοβαρα την ιστορία μιας τόσο κακογραμμένης ταινίας ενώ οι φαν του παιχνιδιού για να δουν τις σκηνές που θα τους θυμίζουν το παιχνίδι πρέπει να περιμένουν μια ώρα βαρετών διαλόγων σε άσπρα δωμάτια. Μπορεί βέβαια το sequel να είναι καλύτερο… αν το κάνουν ποτέ μετα από αυτήν την αποτυχία. Δυστυχώς άλλο ένα video game με προοπτικές αντιμετωπίζεται σαν φτηνή δικαιολογία για να βγάλεις λίγα λεφτά απ’το όνομα. (δηλαδή ακριβώς ότι κάνει η Ubisoft με τα τελευταία Assassins Creed)

Βαθμολογία:4/10

ορεστης


[vc_row][vc_column][thb_gap height=”45″][thb_postcarousel title_position=”bottom-title” columns=”4″ navigation=”true” source=”size:20|post_type:post”][thb_gap height=”45″][/vc_column][/vc_row]